MENIU
0
Jūsų krepšelis tuščias

Naujasis Himalayan 450 – nuo konvejerio linijos iki aukščiausios kalnų pervažos pasaulyje 19300 pėdų aukštyje

Praeitą savaitę, kasmet vykstančioje didžiausioje motociklų parodoje Milane EICMA, motociklų gamintojas „Royal Enfield“ pristatė naują „Himalayan 450“ modelį.

„Royal Enfield“ yra seniausias motociklų gamintojas pasaulyje, nuo 1901 m. nepertraukiamai gaminantis dvirates transporto priemones. Angliškų šaknų turintis gamintojas 2016 metais pristatė pirmąjį savo adventure tipo motociklą, itin daug pasisekimo sulaukusį „Himalayan 410“. Šis modelis iš karto tapo kultiniu tarp motociklininkų, kurie mėgsta paprastus, sudėtingais sprendimais neapkrautus, motociklus. Šio įpėdinis, Italijoje pristatytas „Royal Enfield Himalayan 450“, iš esmės visais aspektais viršesnis už savo pirmtaką.

Tobula pusiausvyra

Naujajame modelyje gamintojas atrado visišką pusiausvyrą tarp motociklo pajėgumo ir vairuotojo galimybių. Šis adventure tourer tipo motociklas turi viską ko gali prireikti kelionėje ir nieko, ko nereikės. Kiekvienas motociklo elementas yra apgalvotas ir sukurtas remiantis žymių keliautojų ir tyrinėtojų atsiliepimais, su tikslu pasiekti atokiausias vietas. Gamintojas Indijoje jau 60 metų turi gilų ryšį su Himalajų kalnais ir būtent jie yra šio modelio kūrybinis įkvėpimas.
Pagal paskirtį kurtas „Himalayan 450“ įkvėpia pasitikėjimo mesti kelią ir rinktis takelį – pirmi nuo konvejerio nuriedėję modeliai išvažiavo tiesiai į 24 dienų kelionę iki aukščiausiai pasaulyje (19300 pėdų) esančios pravažiuojamos kalnų perėjos Umling La, Indijoje.


Naujas motociklas lengvesnis ir galingesnis

„Himalayan 450“ yra varomas naujausiu, lengviausiu ir šiai dienai pažangiausiu gamintojo varikliu „Sherpa 450“. Tai yra pirmasis „Royal Enfield“ variklis aušinamas skysčiu, taip pat turintis elektra valdomą akseleratoriaus sklendę. Ši naujoji platforma atveria daug naujų galimybių – „Himalayan 450“ yra 30% galingesnis už savo pirmtaką, turi važiavimo režimus ir optimalų galios ir sukimo momento pasiekiamumą. 90% maksimalaus sukimo momento yra pasiekiama pirmuose 3000 variklio sūkių įkvepiant vairuotoją rinktis aukštyn besidriekiantį kelią be poreikio kelti variklio apsukas iki mėnulio. Variklio galia ir technologiniai sprendimai yra svarbūs, tačiau reali variklio adaptacija svarbesnė – „Sherpa 450“ variklis montuojamas su 6 laipsnių pavarų dėže, todėl tikslui pasiekti būtini kilometrai greitkeliu, važiuojant didesniu greičiu, bus malonesni nei bet kada anksčiau.
Naujos apverstos kasetinės „SHOWA“ priekinės šakės leis žiūrėti į priekį ir planuoti trajektoriją, vietoj įprasto poreikio reaguoti į kiekvieną kelio nelygumą ar duobę.


Pusiausvyra tarp žmogaus, motociklo ir aplinkos

Kaip ir pirmasis „Himalayan“, naujas modelis nėra skirtas dominuoti kelyje ar lėkti miškais su agresyviomis padangomis ir kilovatų pertekliumi. „Himalayan 450“ yra skirtas rasti harmoniją su kraštovaizdžiu ir parirti jį būnant aplinkos dalimi, pasiekiant atokiausias vietoves. Gamintojo inžinieriai žino ką reiškia šalti ant motociklo, būti pavargusiam ir žiūrėt dar į tris valandas kelio tamsoje. Naujasis adventure tourer tipo motociklas yra sukurtas prisitaikyti prie atšiauriausių sąlygų: nuo upių pervažiavimui pritaikytos aukštai esančios oro įsiurbimo angos, ryškaus LED žibinto, leidžiančio geriau matyti naktį, iki tvirto rėmo ir krepšiams pritaikytų tvirtinimų, kurie kelionei pasisukus ne taip kaip planuota, sugebės susidoroti su motociklo pozicija horizontalioje padėtyje.

 

TripperDash“ – naujas nuotykių kompanionas

Sekant „viskas ko reikia ir nieko ko nereikia“ ideologiją, naujasis prietaisų skydelis atsirado su vienu tikslu – pagerinti vairuotojo patirtį. Naujas „TripperDash“ skydelis yra klasikinės apvalios formos su esminėmis funkcijomis vienoje vietoje:

  • Pirmą kartą rinkoje įdiegti „Google Maps“ pilni žemėlapiai apvaliame ekrane, pasiekiami net 130 skirtingų kalbų
  • Muzikos, skambučių ir žinučių valdymas motociklo skydelyje
  • Skirtingų važiavimo režimų valdymas
  • ABS funkcijos išjungimas
  • Svarbiausios motociklo informacijos atvaizdavimas
  • Dienos ir nakties režimai

 

„Himalayan 450“ motociklai Lietuvos atstovybėje turėtų atsirasti kovo mėnesį.