Istorija
„Meteor“ 350 atspindi amžiną važiavimą motociklu, važiavimo atsipalaidavus dvasią. Tai yra grynakraujis kruizeris su klasiška išvaizda ir nesenstančiais dizaino elementais. Royal Enfield „Meteor“ 350 yra pasiruošęs jūsų kelionėms atvirais greitkeliais, miesto džiunglėmis.
Naujas variklis
„Meteor“ motociklo variklis yra naujasis oru-alyva aušinamas, 349cc variklis su vienu paskirstymo velenu, esančiu variklio galvoje (SOHC), su būdingu ilgu taktu ir elektrine kuro įpurškimo sistema. Ši sistema sukuria tolygią, suvaldomą galią ir daug žemų apsukų. Tęsiant paprastų vieno cilindro variklių legendą, naujasis variklis pulsuoja vidiniu ritmu, kuris išskirtinai būdingas „Royal Enfield“ motociklams.
Išmetimas
Motociklo išmetimo sistemai buvo skiriamas didelis dėmesys, kad mažuose greičiuose, variklio darbas būtų girdimas ir tai suteikia papildomą saugumą motociklo vairuotojui važiuojant miesto eisme ar kamščiuose. Gamintojai siekė išgauti tokį garsą, kad jis būtų atpažįstamas ir įsimenamas, kad žmonės išgirdę jį supratų, kad tai Royal Enfield motociklas.
Rėmas
Motociklo rėmas buvo sukurtas taip, kad motociklo vairuotojas galėtų keliauti ilgus atstumus patogiai. Kuriant rėmą buvo pasitelktą daug testavimo valandų Royal Enfield kūrimo centre Jungtinėje karalystėje. Rėmas buvo sukurtas tvirtas, kas duoda stabilumą posūkiuose važiuojant dideliu greičiu. Kuriant motociklą su juo buvo pravažiuota tūkstančiai kilometrų, jis buvo bandomas skirtinguose keliuose, skirtingose šalyse. Testams buvo pasitelkti daugybė skirtingų žmonių norint sukurti ypač patogų ir patikimą motociklą.
Judėjimas
Pagerinta važiuoklė, patogi važiavimo padėtis, sustiprinta stabdymo kokybė, aukštos specifikacijos pakaba ir jautrus galios tiekimas – tai „Meteor“ motociklas, kuris sukurtas važiavimui atsipalaidavus. Visiškai nauja, stipresnė, standesnė ir patvaresnė važiuoklė yra sukurta tam, kad būtų išlaikytas stabilumas ir manevringumas važiuojant tiesiai ir posūkiuose, bei būtų nepaveiktas važiavimo komfortas.
Tripper navigacija:
Motociklas standartinėje komplektacijoje komplektuojamas su Tripper navigacijos sistema. Ši sistema lengvai susijungia su jūsų telefonu be didelių pastangų. Sistema veikia su Google maps funkcija, todėl galima kelius rasti visame pasaulyje. Sistema rodo vairuotojui kelio nuorodas, praneša apie artėjančius posūkius mirksint, kad vairuotojas galėtų periferiniu regėjimo lengvai sekti kelią.
Britiškas šaknis turintis gamintojas „Royal Enfield“ yra laikomas seniausiu gamintoju, nenutrūkstamai gaminančių motociklus nuo 1901 m.. Anglijoje įkurta kompanija savo gamybą perkėlė į Indiją, bet prieš kelis metus Didžiojoje Britanijoje buvo atidarytas tyrimų ir vystymo centras tam, kad užtikrintų aukštus standartus naujai gaminamuose motocikluose. Modeliai „Interceptor“ ir „Continental GT“ yra sukurti Didžiojoje Britanijoje, o gaminami Indijoje. Šis verslo modelis leidžia pirkėjui pasiūlyti itin aukšto patikimumo motociklus už prieinamą kainą. Kad šie pareiškimai nėra tik žodžiai užtikrina tai, jog pirkėjai gauna trijų metų garantiją be ridos apribojimų ir visoje Europoje galiojančią pagalbą kelyje (RSA – Road Side Assistance), kurią užtikrina gamintojas ir pardavėjas. Šia pagalba klientai gali pasinaudoti tiek gedimų ar eismo įvykių atvejais kelyje, tiek, pavyzdžiui, pasibaigus ar užpylus netinkamų degalų į baką.
VARIKLIS | |
Tipas | Vieno cilindro, keturtaktis, SOHC |
Darbinis tūris | 349 cc |
Aušinamas | Oru su tepalo aušinimu |
Degimas | Elektrinis |
Maksimali galia | 20.2 bhp (15 KW) @ 6100 rpm |
Kuro padavimas | Įpurškimas |
MATMENYS | |
Ilgis / plotis / aukštis | 2140 x 845 x 1140 mm |
Sėdynės aukštis | 765 mm |
Ratų bazė | 1400 mm |
Svoris (pilnai paruošto) | 191 kg |
Sėdimų vietų | 2 |
Priekinis ratas | 100/90 - 19 " |
Galinis ratas | 140/70 - 17" |
Prošvaisa | 170 mm |
Bako talpa | 15 +/- 05 lts |
VAŽIUOKLĖ | |
Pavarų dėžė | 5 bėgių, mechaninė |
Stabdžiai | Priekis: 300mm diskas, dviejų cilindrų stabdžių sistema Galas: 270 mm diskas, vieno cilindro stabdžių sistema ABS |
Amortizatoriai | Priekis: 41mm, 130 mm travel Galas: Twin tube emulsion Shock absorbers with 6-step adjustable preload |